فناوری

این شرکت تایید می کند که ویژگی های Samsung Galaxy AI تا سال 2025 رایگان خواهد بود

این شرکت تایید می کند که ویژگی های Samsung Galaxy AI تا سال 2025 رایگان خواهد بود

برای افزایش تجربه کاربر و اجازه دادن به آنها برای انجام کارهای بسیار بیشتر با تلفن های خود با کمک ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی، غول فناوری سامسونگ Galaxy AI با معرفی سری Samsung Galaxy S24. Galaxy AI می تواند به کاربران کمک کند صدا یا متن را در زمان واقعی ترجمه کنند. ، با دور زدن اشیا، خلاصه کردن صفحات وب و موارد دیگر، چیزها را در اینترنت جستجو کنید. قابل ذکر است، این ویژگی ها در حال حاضر رایگان هستند، اما همیشه اینطور نخواهد بود. این چیزی است که سامسونگ در مورد آن گفته است

Samsung Galaxy AI تا سال 2025 رایگان خواهد بود

  • غول فناوری کره جنوبی اعلام کرد که با باز کردن هفت فضای تجربه Galaxy در سراسر جهان، قابلیت‌های Galaxy AI را به نمایش می‌گذارد.
  • طبق گفته سامسونگ، ویژگی‌های Galaxy AI تا پایان سال 2025 با پشتیبانی رایگان خواهند بود. دستگاه‌های گلکسی، و بار دیگر، یادآوری برای استفاده از Galaxy هوش مصنوعی ممکن است در سال 2026 آغاز شود.

اگرچه تایید نشده است، اما این احتمال وجود دارد که غول فناوری بتواند نسخه پولی خود را ارائه کند. از Galaxy AI و نام آن را “Galaxy AI+” که از سال 2026 شروع می شود.

قابل توجه، چندین دستیار مجازی مبتنی بر هوش مصنوعی، مانند Open AI’s ChatGPT، Microsoft Copilot، یا Google’s Gemini در ابتدا به صورت رایگان معرفی شدند. با این حال، نسخه‌های پولی آنها بعداً با قابلیت‌های اضافی وارد شدند.

ویژگی های Samsung Galaxy AI

در اینجا برخی از ویژگی های Samsung Galaxy AI آورده شده است:

  • دایره برای جستجو: با غول فناوری Google ایجاد شده است و به کاربران اجازه می دهد تا با فشار طولانی دکمه صفحه اصلی جستجو را انجام دهند. کاربران می‌توانند برای دیدن نتایج جستجو، روی هر چیزی حلقه بزنند، برجسته کنند، و روی آن ضربه بزنند.
  • Chat Assist: ویژگی Chat Assist Galaxy AI به کاربران کمک می‌کند تا با پیشنهاد پاسخ‌های مناسب مکالمه داشته باشند. و عبارات همچنین ترجمه بلادرنگ پیام را به 13 زبان ارائه می دهد.
  • مترجم: این ویژگی به عنوان یک ابزار ترجمه برای مکالمه با افرادی که به زبان های مختلف صحبت می کنند عمل می کند. این مکالمات زنده را با نمای تقسیم صفحه ترجمه می کند و به هر دو طرف اجازه می دهد متن ترجمه شده را بخوانند و همچنین می تواند بدون اتصال به اینترنت کار کند.
  • دستیار عکس: ویژگی Photo Assist به کاربران کمک می کند. با کمک ابزار Generative Edit، عکاسی خود را افزایش دهید. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد عکس‌ها را بزرگ‌نمایی یا ویرایش کنند تا بهتر به نظر برسند.

<پانویس>

< meta content="https://www.91mobiles.com/hub/author/vivek-chauhan/"/>

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا